Wybór najkorzystniejszej oferty. Sprawa numer 17/IX/2011/ZIS
Przeprowadzenie badań marketingowych na potrzeby realizacji projektu p.n. ?PPP nowe perspektywy? ? stworzenie międzynarodowej sieci współpracy wspierającej partnerstwo publiczno ? prywatne dla Krakowa. Nr spr. 17/IX/2011/ZIS.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Postępowanie przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
79.31.00.00-0, 79.31.50.00-5, 79.34.23.10-9, 79.31.11.00-8, 79.31.13.00-0
Termin realizacji: do dnia 15.12.2012 roku
Liczba otrzymanych ofert: 3, z czego odrzucono/wykluczono lub zwrócono bez rozpatrywania 0 ofert.
Kryteria oceny ofert: Cena brutto 70%
Koncepcja badawcza 30 %
Wybrano ofertę nr 3:
Agencja Promocji Miast i Regionów Sp. z o.o.
30-387 Kraków, ul. Gronostajowa 7
Cena wybranej oferty: 37.515,00 zł. brutto
Uzasadnienie wyboru: złożona przez w/w Wykonawcę oferta spełnia wszystkie warunki określone przez Zamawiającego i jest najkorzystniejszą ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu.
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Oferta 1
BD Center Paweł Walawender, 35-222 Rzeszów, ul. Broniewskiego
otrzymała 80,26 pkt
Oferta nr 2
BIOSTAT Piszczek, Wolny Sp.j., 44-200 Rybnik ul. Kościuszki 32/34C4
Otrzymała: 67,46 pkt
Oferta nr 3
Agencja Promocji Miast i Regionów Sp. z o.o., 30-387 Kraków, ul. Gronostajowa 7
Otrzymała: 100,00 pkt
Umowa na w/w zadanie zostanie zawarta w ZIS w Krakowie, ul. Walerego Sławka 10 po telefonicznym zawiadomieniu, z zachowaniem terminów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.