Przygotowania do KTB 2018: treningi w sierpniu

Coraz bardziej zbliżamy się do jesiennych startów, a przede wszystkich do naszych celów – 12. PZU Biegu Trzech Kopców i 5. PZU Cracovia Półmaratonu Królewskiego. Dlatego w sierpniu będziemy intensyfikować treningi przygotowujące do tych dwóch imprez wchodzących w skład Królewskiej Triady Biegowej 2018. Nowością będą dodatkowe zajęcia, na które zapraszamy wspólnie ze Sponsorem 12. PZU B3K – firmą Salomon.

W dalszym ciągu będziemy trzymać siłę biegową (jakże przydatną biegaczowi – szczególnie podczas PZU Biegu Trzech Kopców), podstawowe treningi będą trwały po około 2-2,5 h. Będziemy wykonywać ćwiczenia okołobiegowe, bo tego Wam bardzo brakuje. Dobra dyspozycja to również odpowiedni stan naszych mięśni głębokich, tułowia i nóg, rąk, pleców, brzucha. Często zapominając o tym tylko „klepiecie” kilometry. My będziemy je również przebiegać, ale mądrze! 

5.08 (niedziela, zbiórka o godz. 10:00 przed głównym wejściem do TAURON Areny Kraków od strony ul. Lema)
Elementy siły biegowej – podbiegi + elementy treningu ukierunkowanego na poprawianie tzw. zapasu prędkości (będziemy ćwiczyć w Parku Lotników Polskich lub na stadionie AWF Kraków – jeśli pogoda na to pozwoli). Jeśli będzie bardzo gorąco, to w parku pobiegamy 500/500, a jeśli nie to na stadionie 400 m mocniej /200 m truchtu.

11.08 (sobota, Lasek Wolski, zbiórka o godz. 9:00 na przystanku „Aleja Waszyngtona” przy ul. Wodociągowej)
Trening biegowy po crossie; elementy stabilizacji. Podczas zajęć testy butów marki Salomon. Trening około 1,5 h. Trener: Joanna Jachym.

12.08 (niedziela, zbiórka o godz. 10:00 przed głównym wejściem do TAURON Areny Kraków od strony ul. Lema)
Praca nad utrzymywaniem tempa biegu poprzez odcinki interwałowe. 

19.08 (niedziela, zbiórka o godz. 10:00 przed głównym wejściem do TAURON Areny Kraków od strony ul. Lema)
Praca nad elementami siły biegowej + praca nad długim czasem trwania średniej aktywności wysiłków (tzw. BC2/BC3).

23.08 (czwartek, Lasek Wolski, zbiórka o godz. 18:30 na przystanku „Aleja Waszyngtona” przy ul. Wodociągowej)
Trening biegowy po crossie. Elementy stabilizacji. Podczas zajęć testy butów marki Salomon. Trening około 1,5 h. Trener: Joanna Jachym.

26.08 (niedziela, Lasek Wolski)
Trening biegowy po crossie. Elementy wytrzymałości siłowej.

Na treningi połączone z testowaniem obuwia marki Salomon prowadzone są zapisy, szczegóły: https://howtotrailrun.salomon.com/pl/city/krakow