Kampania promocyjna KRS w TVN24 oraz iTVN

W listopadzie widzowie stacji TVN24 oraz telewizji iTVN mogli oglądać spoty i billboardy reklamowe promujące markę Krakow Royal Sports. W iTVN kampania trwała przez cały miesiąc i była prowadzona zarówno w Europie, jak i w Stanach Zjednoczonych. W TVN24 emisja reklamówek rozpoczęła się 16 listopada.

Przed i po wiadomościach sportowych oraz przed i w trakcie trwania popularnych programów i seriali emitowane były billboardy i spoty reklamowe najciekawszych krakowskich imprez sportowych wchodzących w skład marki Krakow Royal Sports, między innymi: Cracovia Maraton, Grand Prix Polski w Siatkówce Plażowej, Biegu Trzech Kopców czy Regat w Kajakarstwie Slalomowym.

Przypomnijmy, że marka Krakow Royal Sports powstała w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej projektu „Kraków nie tylko zabytkami stoi. Kreowanie wizerunku i promocja Małopolski na arenie międzynarodowej poprzez najciekawsze wydarzenia sportowe". Jest on realizowany, w imieniu Gminy Miejskiej Kraków, przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie.

 

Promocja marki Krakow Royal Sports eksponuje sport i dynamikę, ale podkreśla też scenerię w jakiej odbędą się imprezy - Kraków jako miasto z tradycjami, historyczne, magiczne. Wykorzystuje podstawowy atut wszystkich promowanych imprez - fakt, że odbywają się w mieście o ogromnych walorach turystycznych, z rozpoznawalną za granicą marką, co stanowi dodatkową wartość dla potencjalnych kibiców i aktywnych turystów.